11/12~16 Chat 4 days explanation It hasn't been solved for more than 5 months ..........

Tuesday, April 26, 2022

Store correspondence

t f B! P L


It hasn't been solved for more than 5 months. In the first four days of chat, you'll know everything about this store

NFC stores need to check the catalog to see if customers are lying and complaining.
The store does nothing about this. It seems that the store does not understand this either. So even if it takes 5 months, nothing has progressed.
I had a wasted time. I should have checked the chat as soon as possible.
And the chat from November 14th to November 25th was deleted without permission. I think this was discovered around the middle of March.
Here you have to clear everything up to now.
During this period, I remember being told that someone who is probably watching Lazada's chat, not the store, can return it.
But I can't confirm because I don't have this chat.

5ヶ月以上まだ解決しない。最初の、チャットの四日間で、、この店のすべてがわかる

NFC 店は、カタログのチェックと客が嘘をついてクレームをかけてきているのかを確かめる必要があります。
このことを店は、何もしておりません。店側はこのことも理解していないと思われる。ですから5ヶ月かかっても何も進んでいないのです。
無駄な時間を過ごしました。早くチャットをチェックすればよかったです。
そして11月14日から11月25日までのチャットを無断削除。これがわかったのは3月の中旬頃だと思います。
ここで今までのことは全部クリアしなければなりません。
この期間は私の記憶によれば店ではなく誰かたぶんラザダのチャットを監視しているものが返品がすることができると言われた気がします。
でもこのチャットがありませんので私は確かめることができません。


Customers can exchange for NFC-supported mobile phones, or return them if they can't, and that's all there is to it. The store is called the global version, but he wants NFC. I shop by function, not by product. Do you want me to check There is no answer what you checked. I'll say it on Monday. You can easily see why the date is extended by looking at the order table. Well, I interpreted it in good faith because it would be Sunday. (Complaints are quick) Is the store flirting with customers who wanted to think about it, or is it a mistake in the store? A ridiculous story after dawn Do you want a global version? I know how many times I say stupid. I need NFC and can I replace it? .. What kind of version do you want? This stupid NFC support. This product is no longer supported. what? If you just look at the web without knowing it, it says support. It's annoying. Can I get a refund? can not. This is the real thing. What did you say? .. I don't know yet because of a mistake in the store. Complaint processing says that if you don't understand, ask, and if you look at the WEB, support. Such a salesperson is not suitable for this job. This kind of exchange lasts for five months.


客は NFC サポート携帯電話に交換、できなければ返品、これだけの問いです。店は、グローバルバージョン といいますが NFCが欲しい。製品ではなく機能で買物はします。私チェックします?何をチェックしたのか回答ありません。月曜日に言いますなぜ日にちを伸ばすのかオーダー表を見ればすぐわかることでしょう。まあ日曜日が入るからかなと善意的に解釈しました。(クレームは迅速に)ここで店は考えてほしかった客がいちゃもんなのか、店のミスなのか。明けてからとんでもない話グローバルバージョンが欲しいんですか。アホ何回言ったらわかるんだ。 NFC が必要、交換できますか?。めんどくさい奴だどんなバージョンが欲しいんですか。このアホ NFC サポート。この商品もうサポートされていません。なに?あなたが知らないだけで Web を見ればサポートと書いてあります。めんどくさい奴だ返品返金できますか。できません。これは本物です。なんだって?。店のミスが原因、まだわかっていない。クレーム処理は、わからないことは聞くこと、WEBを見ればサポートと書いてある。こんな販売員はこの仕事は不向きです。このようなやりとりが5か月続きます。

This product is NFC supported. But he said there is a setting. When I looked it up, it wasn't supported. This is also a lie. I went into Xiaomi's real store in Ratchada to prove this. Send me a screenshot and you can see this on the web too. I don't see why. There was a product with NFC at the same Xiaomi store, so if you compare it with this, it is exactly the same and the price is also the same. That means the price is the same with or without NFC. Isn't this strange?

この製品はNFCに対応しています。 しかし、彼は設定があると言ってきました。が調べてみるとサポートされていません。これも嘘。私はこれを証明するためにラチャダのシャオミのリアル店に入って確かめました。スクリーンショットを送ってくれこれも Web を見れば分かるはず。なぜ見ない疑問。同じ Xiaomi のお店で NFC はついている商品がありましたのでこれと比べてみると全く同じで値段も同じです。ということは NFC が付いていてもついてなくても同じ値段です。これはおかしいのではないでしょうか

It's real, unsupported, no supported, proof, screenshots, etc., letting consumers collect proof. See all web catalogs and solve. Have consumers collect evidence and do not look at the catalog. I wonder what you are doing. This store is over here. normally! I've been repeatedly telling you to check the web catalog. I don't say anything whether I checked it or not. If you check this, it will be solved in one day. "I'm sorry I made a mistake and I will exchange the product." This is the only problem. Why it takes 35 days

これは、本物だ、サポートされていない、、いやサポートされている、証拠は、スクリーンショットは、などと消費者に証拠を集めさせている。全て Web カタログを見れ解決。消費者に証拠を集めさせ、本人はカタログを見ない。何をしているのかと思う。ここでもうこの店は終わりです。普通は!Web カタログをチェックせよ、と何回も言っている。チェックしたかしないかも、何も言ってこない。これをチェックしていれば1日で解決します。『すみません間違えました商品交換させていただきます』これだけの問題です。なぜ35日間もかかる

Consumers are asked to exchange for NFC support phones, browse the web, and so on. All the answers are listed (shop) There are few decent answers. I'm asking for a request, a ridiculous answer, which means it's been going on for 5 month

消費者は、NFCサポート電話との交換、Webの閲覧などを求められます。 すべての答えがリストされています(ショップ)まともな答えはほとんどありません。 私はリクエストを求めています、ばかげた答え、それはそれが5ヶ月間続いていることを意味します



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